onsdag 14 december 2011

Herrejävlar!

Tjululu!
Det var ett tag sedan!
Jag måste sköta detta bättre, får ta och skriva lite idag då!
Om någon undrar så är det rätt OK med mig, bara några dagar kvar i skolan!
Och dessutom så kommer Linus hem i helgen, ska bli grymt kul att få träffa honom. Jag saknar min fina grabb SÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket..
Riktigt kul att få träffa honom och hans familj, det var väldigt länge sedan!

SKOLAN
Julen närmar sig med stormsteg! Fast, jag känner att jag inte kommer hinna med allt innan jullovet börjar.. Ligger ju rejält efter i skolan, typ 5 steg som ska göras.. Hoppsan!
Men med hjälpa av min snälla mamma så fixar jag min matematik iallafall!
Hoppas det löser sig..
Med tanke på att jag har skaffat mig en skötarhäst, som jag ska åka ut till och pyssla om lite två gånger i veckan! Thihi, så det är ju också tidskrävande..
Men lätt värt! Riktig gullig grabb, ''Lilla Gubben''.
Den hästen till vänster!
Aja, ska plugga spanska nurå!
amanda :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar