lördag 8 oktober 2011

DRAMA!
Jag känner inte för att skriva ett inlägg ikväll. Men jag känner mig tvingad till det. Så nu blir det ett inlägg. Och jag känner på mig att detta inlägg kommer bli långt. Så ni som hatar att läsa långa meningslösa texter kan ju strunta i att läsa! Hoppas att någon orkar läsa.
Aja, idag har det vart ganska värdelöst måste jag säga. Det verkligen sög, jag kände mig riktigt ledsen och nedstämd. Jag saknar verkligen Linus.
Skulle verkligen behöva träffa han, reda ut massa skit.
Finns så mycket att säga. Så många frågor.
Hoppas jag får bättre svar än vad jag förväntar mig.
Linus får mig att må bra, och dåligt också. Tyvärr.
Men jag hoppas att det löser sig, just nu är det ganska lugnt.
Jag älskar honom så otroligt mycket, och vill absolut inte att det ska ta slut.
Min fina grabb, ja!
Dock önskar jag att vi kunde snacka mer på kvällarna, som förut. Nu har du knappt tid.
Nej du har fullt upp, sover hos.. "Kompisar" dissar totalt.
Om jag har tur får jag ett sms av dig på kvällarna där det står ''Jag älskar dig''
Det är det enda jag begär. Dock hade det varit så mycket bättre att få höra dig säga det.
...
Jaja, man kan inte få allt.
Bjuder på en värdelös bild.
amanda :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar