onsdag 5 oktober 2011

Näe. Fyfan.
Känner mig inte direkt motiverad att skriva inlägg nu..
Nej, skolan går ju bättre. Men jag orkar inte bry mig.
Faktist. Allt bara känns meningslöst. Jag är typ förvirrad eller något?
Så illa att jag inte ens vet vad som är rätt och fel?
Allt känns bara fel nu. Skit av lärarna, hm.. Typ allt bara stör mig.
Ska ju till Gamleby nästa vecka, vet inte riktigt om jag ser fram mot det. Men lite kanske.
Efter som att jag slipper mina föräldrar, behöver komma bort lite.
Från allt just nu!
Mm, kände att jag var ganska osocial mot Linus i telefon också?
Vad håller jag på med egentligen?
Nej, inget känns normalt just nu. Har knappt träffat någon här hemma.
Bara massa läxor, känns som om jag typ är död.
Eller nåt..
Lyssnar på deppig musik och allt, ja. Vart fan är mitt liv på väg?
Allt bara rasar samman? Bara massa läxor, känner mig lite ensam.
Funderar på om jag verkligen orkar sitta upp med Spanskaläxan?
Fast nä, förmodligen inte..
Aja, nu ska jag nog byta om. Lägga mig i sängen, vänta på att Linus kommer ut efter sin sjukt långa dusch. Ringa han eller något sånt?
Bjuder på en bild. Ja det gör jag.
amanda :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar